Luni - Vineri: 09:00 - 19:00; Sambata: 09:00 - 14:00 | brunofunnyshop@gmail.com

Contacteaza BRUNO

0770 347 757 | 0722 713 339

Social

INFO UTIL

In categoria intrebarilor frecvente vor aparea intrebarile tale legate de eventualele erori sau nelamuriri legate de procesul de cumparare/returnare de pe site-ul nostru.

1. Cum pot plasa comanda online?

  1. Alege produsul dorit
  2. Adauga produsul in cos.
  3. Vizualizeaza produsele din cosul de cumpărături  si verifica ceea ce ai selectat .
  4. Daca totul este in regula, pe pagina urmatoare vei completa datele tale de livrare si de facturare, si vei alege, de asemenea,  modalitatea de plata pe care o doresti. Tot aici te rugam sa citesti si sa accepti termenii si conditiile site-ului nostru, dupa care vei putea da click pe butonul Plaseaza comanda.

Dacă iti vei crea un cont pe brunofunnyshop.ro, te vom putea tine la curent cu noutatile si iti vom putea oferi diverse vouchere de reducere pentru comenzile următoare!

2.De ce nu pot sa intru in contul pe care l-am creat , desi am introdus adresa de email si parola mea ?

Alege optiunea recuperare parola din pagina pe care nu ai putut sa te loghezi. Sistemul va va trimite pe adresa ta de email o noua parola , astfel incat sa te poti loga si ulterior sa iti shimbi parola cu una noua.

3. Pot schimba un produs daca marimea, modelul sau culoarea nu se potrivesc ?

Da , puteti schimba produsul. Dupa primirea coletului va rugam sa ne contactati si sa ne spuneti ce anume nu corespunde. Noi vom expedia noul produs cu specificatiile corecte, urmand ca dvs sa predati curierului, in momentul in care soseste cu noul colet, produsul care doriti sa il schimbati. Acest lucru nu presupune nici un cost pentru dvs. ( exceptand cazul in care doriti sa returnati produsul si sa va primiti contravaloarea lui , caz in care veti suporta taxele de transport).

4. Daca un produs are statusul ” stoc epuizat “, cum pot afla cand il pot achizitiona ?

Poti apasa butonul ANUNTA-MA de pe pagina produsului care te intereseaza, introduci adresa ta de mail, iar cand produsul va fi reveni pe site-ul nostru vei primi un mail si vei fi contactat de noi.

De asemenea, ne poti contacta telefonic, prin email sau pe facebook si sa ne transmiti cererea ta, urmand ca in cel mai scurt timp posibil sa va transmitem data la care produsul sau produsele vor reveni in stoc. Daca aceasta data este ok pentru tine iti putem prelua comanda si o vom expedia imediat ce produsul sau produsele dorite de tine vor fi in stoc.

Ce e mai bine pentru tine

Facem totul in asa fel incat sa fie bine pentru tine. Poti face comanda si telefonic. Platesti online sau ramburs, cum preferi. Livram oriunde in Romania prin curier rapid pentru ca tu sa primesti comanda cat mai repede si cat mai sigur. Am adaugat pentru tine si optiunea de ridicare a comenzii din lockerul Cargus sau din locatiile Ship&Go Cargus, pentru situatiile in care stii ca nu te va gasi curierul acasa, dar iti doresti sa primesti comanda.

Nelamurit? Intreaba-ne!

Program:

Luni-Vineri: 09.00 – 21.00

Sambata: 09:00-14:00

Comenzi telefonice:

Luni-Vineri: 09.00 – 21.00

Sambata: 09:00-14:00

Transport gratuit în România

La toate comenzile peste 150 Lei

Plata in rate

Pentru comenzi de minim 450 lei

Schimbare produs

Iti schimbam gratuit marimea costumului de carnaval comandat

Verificare 100% sigură

Visa / MasterCard / MobilPay

Vorbiti cu noi pe Whatsapp